Friday 4 March 2011

PUKUL 12.30 TENGAH MALAM

tersedarku dari tidow..terus teringatkan dia. Kenapa dia xmesej aku .Hanya mesej aku sekeping sahaja pada petang tue... aku sedih. Lalu aku mesej kepada dia dan meluahkan apa aku rasa. Aku rasa dia tidak lagi menyangi aku dan mempunyai hubungan dengan ore lain. Perasaan sama bermain difikran aku bila dia menghubungi aku .Lantas aku meminta dia melepaskan aku dengan cara baik ..agar aku dapt menyayangi ore manyangi aku ..aku tak nak mainkan perasaan dia. Kerana aku percya tuhan itu adil.. Dalam masa yang sama ore yang menyangi aku menanyakan aku siapa aku di cc nya tapi aku gagal memberi jawapan yang terbaik untuknya kerana aku masih lagi menyangi dia.. Andai dia melepaskan aku , aku akn terima cinta orang yang betul2x menyangi aku .. Aku pasrah dengan ketentuan ilahi tapi aku xnk mainkan perasaan orang .Aku nak menyagi orang yang betul-betul menyangi aku .. Tuhan tolonglah daku ....

No comments:

Post a Comment